Julafton

Jag, Rosy, Bruna och Jil drog ut och kaka igar, julafton.
Vi hittade ett stalle dar man fick kopa 2 drinkar, en gratis. Sa vi bestallde fastan vi ar under 21 och de kom ut med vara drinkar, 4st, MEGASTORA mojitos.
Efter vi kakat och druckit klart begav vi oss till narmsta klubb. Aldersgrans 21, men jag kom in anda hihi. Alla kom in forutom Rosy sa vi gick ut igen.



Sedan kom Eduard (something like that) och hans kompis. Vi drog med dem till piren.
Det var jattefint dar borta, Miami by night sag nastan ut som Manhattan. Fast lite mindre ^^).
Vi stannade til 6 pa morgonen :)



Idag ar det barbeque gathering (battre att saga sa en party tydligen). Sa imorn blir det mer bilder!

Kommentarer
Postat av: Jannike

Vad ni ser ut att ha roligt! :D Jag är glad för din skull, de ser härliga ut de där. Var kommer de ifrån? Vilka länder? Kram.

2007-12-27 @ 00:25:00
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Madde

Hej! Fan vilken nice blogg:) jag ska till miami beach den 31:a dec, undrar hur varmt det är? på dagen o på kvällen? Vore kanonschyst om du svarade:) Hare gott!

2007-12-27 @ 00:26:53
Postat av: Mikaela

Jannike: Jo, det har vi allt. Kanns sa kul att redan blivit bra vanner med massa andra :)
Rosy - Sydafrika, Bruna - Brasilien, Jil - Tyskland :)

Madde: Tackar! Jasa? Hur lange ska du stanna? Det ar precis lagom nu, inte jattevarmt men heller inte sa man fryser.

2007-12-27 @ 04:49:48
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: Jannike

Ah okej! :) Du kan säkert ha nämnt det i bloggen tidigare, men mitt minne är lite tragiskt. ^

2007-12-27 @ 18:09:59
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Madde

Lagom e bäst:) hur varmt
det i vattnet då? kommer man kunna bada om man e badkruka?;) Jag ska vara där i nästan 3 veckor:) ska bli grymt kul! Trivs du bra?

2007-12-28 @ 14:53:42
Postat av: Mikaela

Madde: Hm, 25-30 pa dagarna, lite kallare pa kvallen.
Forst nar jag doppade fotterna tyckte jag det var lite kallt, men sedan var det ingen fara. Sa du kommer definitivt kunna bada :)
Jag vill aldrig mer till Sverige haha!

2007-12-28 @ 20:13:58
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0