Vad var det jag sa...

Som jag skrev i foregaende inlagg; "Sa ikvall ska vi ut och kora. Jag kor bra, det ar bara att jag inte hittar. Sa hon kommer val bli sur da ocksa.".
Sjalvklart gick det inte sa bra som jag hade hoppats. Jag horde inte vad hon sa sa jag korde lite fel. Dessutom korde en bil ut mitt framfor mig sa jag nastan "krocka" med den. Det var ju inte mitt fel, men jag kande mig lite dum anda. Det gar alltid battre nar jag ar ensam i bilen...

Seriost, da kande jag bara for att dra hem. Men jag ska inte. Kanske pratar med min LCC om det och hoppas att hon kan hjalpa mig.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Aaah hang in there! Det blir nog bättre ska du se.

2007-12-20 @ 04:26:14
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Vanja

Men Mikaela du får inte må dåligt där, inget är värt det...!

2007-12-21 @ 15:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0