Har borjat packa nu

Eller nja, inte riktigt. Har iaf borjat "stada" i ordning for att se vad jag har. Kommer saklart bli massa problem denna gangen ocksa da jag inte far plats med allt i resvaskorna och tvingas ha tva stora handbagadevaskor.
Ska nog slanga en del klader faktiskt. Sant dar man sparar bara for att man "ska ju borja trana och da kommer de nog passa". Sa javla snygga ar de inte heller. Sa det blir till soptunnan.

For ovrigt sa sag jag till att gora lite saker igar kvall. Forst drog jag till bokaffaren (vafan har hant med mig) och kopte 3 bocker haha. Sedan vidare till Siesta Key for att kolla souvenirer. Kopte en aligatorram som jag tankte satta in kort pa de har barnen i.
Efter det drog jag till bion. Ja, helt sjalv :) Sag filmen 21. Den var riktigt bra. Satt sjalv och forsoke rakna korten under filmen haha. Verkar ju sa enkelt. Far ova pa det och dra till Las Vegas och bli rik.
Filmen var slut strax efter midnatt och jag tog bilen hem. Trots att jag aldrig vart dar forut hittade jag hem pa forsta forsoket. Wohoo!

Idag tog Mandy med mig pa lunch med barnen och deras mormor. Det var en restaurang mitt pa stranden. Fint, men blasigt vader sa det var inte saa fint ^^)
Nar vi kom tillbaks fick jag en present, en stor fotoram med massa sma bilder pa mig, barnen och Mandy :) Sa aligatorramen far jag val anvanda till nat annat hihi!

image1329

Kommentarer
Postat av: Louise S.A - Aupair i USA

Jag räknar alltid ut vad det skulle kosta i svenska kronor när jag handlar "försäkerhetsskull" också har jag ett svensk konto som mamma matar på med pengar när det behövs så då betalar jag med svenska pengar.

Hur känns flytten nu då? Är det mycket packning och känslor invalderat?

Kramar Louise

2008-04-14 @ 04:23:36
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Amina

Vad skönt att mamman ändå verkar ta det bra att du byter:)
Är det imorgon du åker?Hur ska du ta dig dit?
Nervös:D?

Lycka till om jag inte hinner skriva igen innan dess:D

2008-04-14 @ 04:50:13
URL: http://aminatheresa.blogg.se
Postat av: Julia H

Som äkta boknörd (73%) så måste berömma dig för att du faktiskt tog dig till bokaffären ;)

Hoppas nya familjen blir bra för dig!
Många kramar!

2008-04-14 @ 11:20:57
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se
Postat av: Amanda B

Svar: Ja, det tycker jag med att man ska :) Man ska ju ändå bo där med dom i ett helt år. Tack för rådet :) Kram

2008-04-14 @ 13:11:55
URL: http://amandaaupair.blogg.se
Postat av: Jannica

Hoppas att allt går bra med flytten och nya familjen! :)

2008-04-14 @ 23:03:17
URL: http://missjannica.blogg.se
Postat av: Kristin

Jag tror att jag var i Arlington, VA i helgen. Haha Det var iaf VA och de låg alldeles vid DC och det stod Arlington på skyltar. Plus att de har den där jättekända gravplatsen där som heter Arlington nått. Så med andra ord måste jag ha varit där i lördag. Bara så att du vet! haha
Såg dock inte mycket av staden dock, var där i 30 minuter bara =)

2008-04-15 @ 03:21:50
URL: http://kickiass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0