Maybe Kanye :D

Puh, nu borjar det bli riktigt varmt. Det har nog vart over 30 grader de senaste dagarna. Men jag klagar inte :)

Idag var jag pa bio. Inte ensam denna gangen, utan med Ellinor (au pairen som snart flyttar vidare) och hennes kompis. Vi sag Prom Night.. skrackis. Handlar om en tjej i high school vars familj blev mordad av hennes larare som var besatt av henne. Pa hennes prom night far man reda pa att han rymt fran fangelset och ar ute efter henne. SCARY! Jag satt ihopkrupen i biosalongen hela filmen. Men det blev en del skratt ocksa haha. Finns det verkligen sa dumma manniskor i verkligheten?
Maste aven tillagga att bio i USA slar allt! Folk har satt verkligen och kommenterade rakt ut, liksom roliga kommentarer XD
Iaf, nar jag kom hem efterat satte jag mig vid datorn och laser detta:
Två föräldrar gick ut och åt. några timmar senare ringde barnvakten och frågade om hon kunde täcka över clownstatyn i barnrummet, då sa pappan: ta ut barnen ur huset, vi ringer polisen, vi har ingen clownstaty. ''Clownstatyn'' visade sig vara en mördare som hade rymt från ett fängelse. Om du inte lägger ut en bild på en clown med den här texten kommer clownen stå vid din säng kl. 00:00 med en motorsåg i sin hand.
Hua, far val hoppas jag klarar mig aven da jag inte lagger ut nan bild :S

Laste att Kanye West kommer till Virginia i maj. Det ar i Bristow, vilket liggen en bit bort men fan, det hade vart grymt att se han. Glow In The Dark Touren har man ju hort en massa bra om.
Dessutom joinar Rihanna, N.E.R.D. och Lupe Fiasco.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Jag kanner Michelle Bencic:) Hon sa (efter att du kommenterat pa min blogg idag) att du har varit i hennes au pair grupp!! haha. Varlden ar allt liten:P

2008-04-20 @ 06:10:11
URL: http://yourdoorbell.blogg.se
Postat av: Julia H

Ha så kul med clownen ;) mwahahahahahahhahahaa

2008-04-20 @ 08:04:39
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se
Postat av: Mairon

Jag heter Mairon :) hoppas att du klarar dig undan clownen :P

2008-04-20 @ 11:00:54
URL: http://maroon.blogg.se
Postat av: sassa

jättefin blogg =)

2008-04-20 @ 19:44:59
URL: http://sandras-hollywood.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0