Ont i vaderna

Oh, sa stolt jag ar over mig sjalv!
Har vart ute och joggat varje dag sen i mandags ^^
Glomde stretcha vaderna sist sa de ar typ helt stela nu. Kanns ratt gott nar man gar pa ta.


Dagens outfit:
Traningsklader.
Matchade linnet med facet.

Btw, fatta va manga mini-odlor det springer omkring har eller! Och massa erkorrar. De ar ratt sota. Korde nastan over en i forrgar, men jag var snabb pa bromsen.
Pa korskolan larde vi oss att inte vaja for sana djur, inte heller katter. NO WAY! Jag vajer for allt, forutom spindlar och fastingar och sant. Men dem lar jag ju inte se anda.
Jag korde over en igelkott en gang. Madde ratt daligt efter det :( Fatta va ont det maste gjort pa den. Speciellt eftersom jag forsokte bromsa in i sista sekunden sa jag korde liksom over den lite saktare :'(

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag vajer ju for ovrigt for grodor och moss

2008-04-03 @ 04:47:43
URL: http://klippt.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jenny: Det ar bra det. Save the frogs - save the world!!!

2008-04-03 @ 15:48:08
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0