Jag gillar CVS



Blev lite nattshopping pa CVS for mig idag.
Var ute och spelade biljard pa en sportbar med Iris. Sedan skulle jag in pa CVS for att kopa nagot litet och ta ut pengar jag var skyldig Iris. Men jag shoppade for lite over 20 dollar. Latt hant dar inne :)
Blev handsanitizer, harborste, rengoringsservetter till ansiktet, gelekuddar for mina pumps och schampo + balsam fran VO5 som luktade jorgubbsglass!!!

Blev lite annan shopping tidigare idag pa mallet. Kopte ett par skor fran Converse och en vaska jag kollat pa flera ganger. Sa fin!


Kommentarer
Postat av: therese

yeah, sa heter han nog :P och den dar reality tjejen har jag ingen aning om vem de ar :P haha

2008-08-31 @ 17:51:51
URL: http://thereseeholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0