Veckans planer

Mandag: Var och akte skridskor. Jag tror inte jag akt pa, ja kanske 4-5 ar sa i borjan var jag ganska nervos. Det var ju en del folk dar och jag ville inte ramla infor allihop. Dessutom var de flesta 5-10 ar och gled runt som om de inte gjort nat annat.
Men efter nagra minuter var jag ganska stadig. Ramlade dock en gang, det var nar Alex akte framfor mig och ramlade och jag forsokte vaja undan. Lyckades ju med det iaf ^^)

Tisdag: Sist vi var pa zoo:t har hann vi bara med halva. Sa i tisdags gick vi dit igen och borjade med djuren vi inte sag sist; lejonen, tigrar, aligatorer mm. Lejonen och tigrarna ar nog mina favoriter.

Onsdag: Gick till tennis.. ehm, banan? planen? Aja.. dit gick vi. Tennis har jag spelat en, kanske tva ganger i mitt liv. Tycker det ar kul, men sjukt svart. Antigen slar jag bollen for hogt eller sa studsar den ner i marken.
Vi tranade mot en vagg och efter nan timme kande jag att jag borjade bli mkt battre. Och det var mer anstrangande an jag trott, marker av det val idag, har massa traningsvark!

Idag: Ledig for det mesta.

Fredag: Ska kanske ga pa bio. Tror att det kommer ut en ny barnfilm som heter "Fly me to the moon" som vi kanske ska ga och se.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Låter helnajs! :) Jag vill med åka skridskor!

2008-08-14 @ 19:47:04
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: elin

okej, vilken tur att de är just östkusten jag kikat på då :) man får väl hoppas också att man matchar med en familj där.

En annan sak ja kom och tänka på, vilken bolag eller vad man ska säga, åker du med? skulle va kul å höra lite om det fungerar bra osv, och ifall vi kanske har samma.

2008-08-14 @ 20:48:45
URL: http://eelinhoglund.blogg.se/
Postat av: stina

har du bokat din biljett? du är ju aldrig ute på msn eller nåt =/ måste ju snacka..

2008-08-15 @ 00:03:52
URL: http://stinalee.se
Postat av: Charlotte

Hej hallå.. Jag ska börja på en high school, och gå där ett år. Jag åkte med EF, och det kostade runt 60 000:-. Ganska dyrt, men förhoppningsvis är det värt det :)

2008-08-15 @ 06:25:23
URL: http://www.glammigt.se
Postat av: Mikaela

Elin: Jag akte med Cultural Care. Har inte haft nagra problem med dem an sa lange :) Bara bra.

2008-08-15 @ 15:27:23
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej!

jag hordes talas om dig blogg genom en kompis i NY! jag har precis kommit till DC, en vecka sen . bor vid centrum, nara georgetown! var bor du? hur lange har du varit har? vilken formedling? om du har tid o lust att svara, hade det varit jatte roligt! =)

Halsningar Emma

2008-08-16 @ 06:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0