Vissa manniskor alltsa...

Var pa bio idag igen. Valde att se skrackisen Mirrors. Jag blundade igenom halva filmen.. nastan.. inte riktigt kanske, men iaf vid dodsscenerna. Holl for oronen da ocksa. FY FAN VA VIDRIGT!! Och jag klarar av att se Saw filmerna utan problem.

Men sa hade vi nagra ungdomar framfor oss. Hogljudda, med en nagra manaders gammal bebis i knat. En gang sa mamman (tror jag det var) "Hall kaften annars slanger jag dig i vaggen!" till bebisen. Jag hade garna slangt henne i vaggen om jag var stark nog.
Varfor tar man med sig smabarn till bio overhuvudtaget? Kunde inte en av dem stannat hemma?
Nar jag var pa The Dark Knight var det ett par som hade med sig en 5-aring. Jo, men det ar ju bra for dem att se hur latt man dodar nagon med en penna.

Men det ar ju USA, sa inget forvanar mig langre...

Kommentarer
Postat av: Michelle

Seriöst vilka idioter!!! Jag hatar såna människor! Kan man inte ta hand om ett barn ska man inte skaffa ett heller, och behandlar man sitt barn så borde staten tvångssterilicera idioterna, det finns ju gott om puckon i det här landet ändå!

2008-08-18 @ 05:09:18
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: Amanda

Hejhej, är du au pair i washington dc? jag ska nämligen åka dit som au pair om bara fem veckor :) ville höra hur du trivs och lite om staden? ha de bäst

2008-08-19 @ 00:34:21
URL: http://segerson.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Åh de är så hemskt med alla ungar på dessa vuxenfilmerna överallt. Har de inga regeler i det här landet eller?



Det tog mig 5 månader att hitta WalMart, och de låg riktigt nära. Men när du väl hittar de, om de finns hos dig dvs, så kommer du älska det!!



Ha de så bra

Kram Louise

2008-08-19 @ 03:54:44
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Nettan

Seriöst sa hon så till sin unge? Varför ha med sig en sånn liten på bio överhuvudtaget? Aja, vissa människor är knepiga.



Jag tycker att alla böckerna är bra. Fast om man är Edward/Bella shipper så blir man lite besviken på New Moon. Jag rekommenderar starkt att läsa alla böckerna, dom är jätte bra :)



Kramar Nettan!

2008-08-19 @ 04:34:08
URL: http://modernmyth.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Amanda: Jao, nastan. Ar i Arlington, VA, men det ar sa nara sa jag sager DC :P

DC ar en jattefin stad, och lagom stor for mig iaf. Finns mkt att gora och mycket ar gratis ocksa, sa det ar ju bra :)



Nettan: Ja, jag fattar inte heller.

Jasa? Far val se vad du menar da.. jag kommer iaf lasa alla :)

2008-08-25 @ 04:24:40
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0