Har piercat mig

Huuh, sa kallt det vart idag! ISKALLT! Och har vart tvungen att ga over den langa bron till Georgetown fram och tillbaks i blasten.
Det var jag, Iris, F
Martha fegade ur, men jag gjorde det. Gjorde lite ont, men ar nojd. Ar liiite besviken over att jag maste ha ring i 6 veckor innan jag far byta. Hade velat haft en liten vit parla. Speciellt nu nar jag ska till Sverige. Tycker inte ringar ar sa jakla snyggt faktiskt men men. 19 januari..

Sen sa jag och Iris att nar vi tranat till oss riktigt platta magar ska vi pierca naveln. Min navelpiercing tappade jag i somras :( Kanns valdigt tomt aven om jag inte var sa nojd med den innan heller. Sa i februari hoppas vi vara nagolunda nojda haha.

Kom att tanka pa mina piercingarr nu. Har ett par stycken faktiskt. Orat, uppe pa hoger sida (nu tog jag vanster), nasan, lappen, tungan och naveln.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0