Jag hatar min fot!

Varfor?!?! varfor!?!?!

Igar pa boxningen nar vi hoppade och flaxade med armarna (vet inte vad det kallas) under uppvarmningen sa landade jag snett med ena foten. Satanigatan va ont det gjorde. Jag lag dar pa marken och grat hahaha. Bad om is, som de inte hade, sa en av tjejerna som bodde precis utanfor sprang och hamtade is at mig. Sedan fick jag ligga dar resten av traningen.
Det var inte forsta gangen.

Det borjde nar jag var 11-12. Var pa Liseberg och i kon pa vagen ner skulle jag vara lite tuff och hoppa ner. Det var ca 2 meter till marken. Mamma stod dar nere och sag nar jag hoppade. Sa fragade hon hur det gick och jag sa "bra" samtidigt som jag forsokte halla inne tarana for det gjorde egentligen skitont. Nar hon vande sig om kom dom.
Fick baras in till sjukstugan och lana kryckor for resten av dagen.

Sedan var det ganska bra. Tills forra aret. Pa boxningen nar vi sprang i trappor trampade jag snett och hela foten svullnade upp.
Nar det precis lakt halkade jag pa blota lov och den svullnade upp igen. Gick till lakaren som sa att det kan ta upp till ett ar innan det laker helt.

Och nu, ett ar och en manad senare hander detta.
Just perfect!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0