Jag visste inte det var ovanligt

Igar nar jag och S var pa metron fragade hon mig om jag kunde knacka tummarna. Nej, sa jag da. Men jag kan knacka oronen.
ORONEN? Hur kan du knacka oronen? Sa jag visade det for henne och hon sag helt forvanad ut.
Ar det sa ovanligt? Jag har gjort det varje dag sen jag var 8 eller nat haha.

En annan, tydligen konstig sak jag kan gora ar "snurra" armen runt nacken och nudda orat pa samma sida som armen armen. Vet inte om ni forstar vad jag menar. Men alltsa, strack upp armen, dra den bakom nacken, runt halsen och sedan nudda orat.
Kan ni gora det?


Kommentarer
Postat av: Malou

Knäcka öronen kan jag inte ens försöka göra... Men örat kunde jag baske mig nudda! Yay mig!

2008-12-22 @ 01:46:24
URL: http://lollodi.blogspot.com
Postat av: Sandra

Oh my, hur kan du göra det där sista! Omöjligt! Haha.

2008-12-22 @ 01:57:35
Postat av: maja

hur tusan kan du göra det? haha

2009-01-21 @ 18:01:32
URL: http://kindmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0