Julstress

Varfor ska man alltid vara sa sen med julklappsshoppandet?
Jag ska dessutom fira jul tva ganger, en gang nu pa sondag har i USA, och sedan pa julafton hemma i Sverige. Tyckte mig ha fatt kopt en del anda, men fortfarande massa som fattas.
Och sen fyller S ar imorgon. Kopte en present redan for nagra manader sedan och sen bestallde jag en sak pa Internet forra veckan som jag tycker borde vara har nu, men nej. Kan iofs komma imorgon, men da ar det ju redan for sent eftersom jag tror S kommer oppna presenterna pa morgonen. Det betyder alltsa att jag nu maste ut och kopa ny fodelsedagspresent.

Sa lordag ar alltsa fodelsedag.
Sondag, tidig jul. Iris kommer och firar med oss ocksa eftersom hennes vardfamilj inte firar jul.
Mandag, vanlig dag. Jobbar. Packar.
Tisdag, jobbar - FLYGER TILL SVERIGE!

Kommentarer
Postat av: elin

hej! Ah sa kul att fa aka hem till jul!

Ja, min familj ar ocksa svensk. Eller mamman ar svensk, sa der ar skoj faktiskt. Blir dock valdigt mycket svenska och lite engelska i huset, hehe.

Arlington, det ligger narmare DC va? :)

Hoppas du far skoj i jul. Halsa sverige fran mig, hihi

2008-12-20 @ 02:39:23
URL: http://eelinhoglund.blogg.se/
Postat av: maria

svar: näe, jag skrev att det INTE kommer några fler böcker efter den femte! och den femte är ju inte ens en bok, utan enbart 12 kapitel som läckt ut på internet! ;)

2008-12-21 @ 22:25:50
URL: http://huddleformation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0