Alligator?!?!??!

Jao, en san sag jag idag. I sjon utanfor mitt nya hus. Lite laskigt, men an sa lange ar det inte alligatorsasong sa jag behover inte oroa mig. I april daremot kan de krypa upp pa kanten.

Som sagt, nu har jag flyttat. Jag HATAR flygplatser. Alltid massa jalva krangel. Denna gangen sprack min ena vaska sa allt foll ut. Fick darefter ga och kopa en ny.
Sedan var planet forsenat. Sen fick vi byta plan for bromsarna fungerade inte.. suck!
Sa jag kom fram, 2.5 timmar senare an jag skulle, och Mandy hade vantat hela tiden. Jag hann inte med att ringa och beratta. Men det var ok.
Sedan akte vi och hamtade upp barnen. Kyle kom fram direkt och tog min hand haha. Det var ju lite bra iaf ^^
Sedan motte vi upp Mandys mamma som bjod oss pa middag. Det var gott!
Men jag tror faktiskt Laura hade ratt om en sak, det bor fan bara gamlingar har!! Gaah! Eller sa tog de mig helt enkelt till ett "gammalt" omrade. Hoppas!


Jag saknar Eric och Michael... och mina vanner... och allt! Det ar jobbigt nu, men jag hoppas det blir battre.
Ska forsoka komma igang med boxningen sa snart som mojligt ocksa.

Kommentarer
Postat av: Therese Göthe

Tänkte bara säga att det är roligt att följa dina au pair äventyr, jag var själv au pair i usa och kom hem i december efter 1½ år. :)

Ha det bra.

2008-02-27 @ 15:56:46
URL: http://trutvalla.blogg.se
Postat av: the Nanny - au pair i Providence, USA

MEN GUD! Vad hemskt att vaskan sprack. Nu kommer jag ha angest over det nar jag flyger xD Och det blir nog battre nar du vant dig att vara dar ett tag. Forstar att det kanns jobbigt nu! Hoppas det kanns battre snart :)

2008-02-27 @ 20:49:42
URL: http://www.thenanny.blogg.se
Postat av: Ida

hej såg att du har bytt familj.. vad berodde det på och efter hur lång tid bestömde du dig för en rematch? Funderar också på att göra en vet inte om man ska våga..

2008-02-28 @ 04:18:28
URL: http://idaellinorh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0