Nattbad

Nu har jag inte uppdaterat pa ett tag...
Kan saga att allt ar bra for tillfallet. Inga fler problem an iaf.

Alltsa, jag kan verkligen inte skriva langre. Kommer inte pa vad. Enklare att bara lagga in bilder liksom, men det kanske inte ar sa roligt.

Jag forsoker.
Forra helgen drog vi ut och festade igen. Forst till en "German pub", sedan vidare till en "Irish pub" haha. Efter det (klockan 5 eller nat) drog vi till stranden. Vattnet var ratt varmt sa jag och nagra andra badade lite ^^) i  underklader haha.
Fick hora senare att det inte ar sa sakert pa stranderna pa natten. Forra aret blev en tjej och hennes kille mordade dar :S
Hoppas inte mamma laser XD





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0