Till blivande au pairer...

...som helst vill till Kalifornien. For det vill ju de flesta verkar det som.
Pa satt och vis kan jag forsta varfor. Stranden, vadret, LA... Men Kaliforninen ar ju mycket storre an sa. Det gar ju lika hogt som Boston, vilket alltsa betyder att det inte ar sommarvader aret runt anda. Det ar inte strand i hela Kaliforninen och LA har jag hort ar skittrakigt.
Jag tycker det ar bast att hitta familj nanstans pa ostkusten, for har finns sa mycket mer. New York, DC, Philly, Miami. Allt det dar nagolunda nara. Inte alltfor dyrt med flyg.
Och det ar val anda stallen man garna vill besoka iaf en gang? Om man da ska fran Kaliforninen till alla de stallena kan det bli dyrt och lar ta flera veckor. 
Men om man redan bor har och vill se LA, San Fransisco, Las Vegas, ja da kan man gora det pa en och samma resa.

Just saying...

Kommentarer
Postat av: Julia H

Haha.



När jag snokade runt om vad au pair var för något så stötte jag på MASSOR av (vad jag anser är) fjortisar som BARA ville till LA, NYC eller Miami. Vilket gjorde mig lite anti- de tre städerna. :)



Ändå rätt nöjd med familjen jag fick. TROTS att de bor i Florida ;) ;) ;)

2008-07-07 @ 22:46:16
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/
Postat av: Raisa

jag håller med dig till en miljon procent!



alltså det här med att åka till C.A.



det första man ska tänka på är vilka krav man har på sin familj och vilken relation man vill ha till dom.

inte på vilken stat man ska hamna i.



spelar ingen roll om du bor i hollywood, bor du med en familj som utnyttjar dig och behandlar dig som skit kommer du begära en rematch ändå.



/blivande au pair

2008-07-08 @ 01:38:03
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0