Varning for tarar!

Jag laste precis nagot av det mest ledsamma/gulligaste nagonsin.
Ni kommer nog borja grata.




Reece Fleming fick diagnosen leukemi nar han var 4 ar. Nar han var 8 sa lakarna att han bara hade nagra manader kvar att leva.
Hans foraldrar ville gora hans sista manader sa bra som mojligt och forsokte uppfylla alla hans onskningar.
Reece storta onskan var att gifta sig med sin skolkamrat Elleanor Purgslove.
De anordnade lasertag party at Reece och Elleanor kom dit. Da friade Reece och Elleanor sa ja.
Foraldrarna anordnade ett latsas brollop, med limousin och brollopsmiddag. De hade aven fixat ringar och fejk-certifikat.
Reece och Elleanor gifte sig den 4:e juli i ar och efter brollopet sa han till sin mamm "I can go now".
Dagen efter dog han.


Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Sveriges största Au pair blogg

Ja fröstår vad du menar, men jag skrev det inlägget precis efter att jag fick veta vad som hade hänt med denna kille, och verkligen tagit in det.

Så det var väldigt känslomässigt inlägg.



Sen är det tragiskt hur många barn, ungdomar och vuxna har det och tänker om sina liv.

Men som jag skrev: Det finns inte i min värld hur dåligt jag än har mått eller vad jag än har tänkt.

Jag har aldrig haft den tanken att aldrig ha mitt liv levande, och jag hoppas att jag aldrig kommer få den heller.





Hoppas allt är bra med dig iaf!

Kramar Louise

2008-07-25 @ 00:52:36
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Ghostfriend

Trevligt, ty for letting me know.

2008-07-25 @ 02:39:24
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/
Postat av: Vanja

Naaaw vad gulligt gjort :)

2008-07-25 @ 11:08:02
Postat av: Tezz

Visst är det både tragiskt och gulligt på samma gång. Det är så hemskt med barn som lider av leukemi och andra sjukdomar, och så hemskt att de måste dö så unga. Skönt ändå att veta att han var lycklig det sista innan han dog!

2008-07-28 @ 14:37:39
URL: http://blogg.gd.se/tezzinthecity
Postat av: Johanna

det låter som filmen "a walk to remember"!!

2008-08-08 @ 00:57:08
URL: http://novo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0