Helgen som kommer

Klockan ar 12.15 och jag har precis kommit hem fran bion. Sag Get Smart med Justyna och hennes kompis. Den var ratt rolig :)
Tur att jag antligen fatt lite vanner har haha. Speciellt med tanke pa att familjen aker till Sverige pa mandag. Jag hade inte haft mycket att gora under de 2 veckorna annars.

Imorgon blir det utgang. Ska till Ibiza. Blev bjuden pa fest hos Justynas kompis (kommer inte ihag namnet, Martha eller nat) pa lordag, och pa sondag ska vi till en piercingsalong. J ska kanske pierca sig och jag ska kopa nytt smycke till naveln alt. gora om den. Eller det kanske inte ar sa smart under sommaren. Kommer ju bada en hel del och sa..

Aja, borde val ga upp och sova nu.

Later!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag kommer bo på North Danville Street! ligger norr om Arlington National Cemerery lite åt vänster! ligger nära Court House! vart bor du nånstans!? :)

2008-06-27 @ 11:31:19
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Vanja

Hej! Varför har du slutat skriva på hotmail? :( Om du inte har kollat, så har jag skrivit till dig :P KRAAM!

2008-06-27 @ 13:32:55
Postat av: Mikaela

Amanda: Jag bor i Crystal City, nara Pentagon. Inte riktigt samma omrade da..

2008-06-28 @ 21:16:00
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0