Jag har nog den samsta LCC'n i landet

Igar hade vi au pair mote. Vi skulle se en James Bond film i parken. De har en James Bond festival dar de visar filmer varje fredag utomhus. Lat ju ganska mysigt, aven om jag inte ar nat fan av 007.

Jag och Val mottes upp och tog metron ner. Vi var dar ganska tidigt, men vantade pa resten. Ingen LCC kom.. Hon hade sagt att hon skulle vara dar mellan 8-8.15. Nar klockan var 8.05 ringde jag henne. Inget svar. Lite senare ringer jag igen. Inget svar. Borjar bli riktigt arg for det ar liksom hennes jobb att vara tillganglig nar man behover henne. Sa jag ringer och ringer och ringer sa hon fattar grejen sen nar hon val kollar pa telefonen.

Hade skickat ett mejl nagra dagar innan och fragat om motet da jag inte visste hur man tar sig dit. Fick inget svar pa det heller.

Dessutom fick jag hora av den forra au pairen att det var en tjej som ville byta familj pga att hon inte trivdes med sin, och da hade var LCC berattat ALLT hon sagt till familjen. Kul!


Ne, min LCC i Miami, Michaela ar den basta i hela USA skulle jag tro. Hon var en av oss typ. Ringde ofta for att kolla laget. Skickade roliga mejl. Gav oss presenter...

Aja..


Kommentarer
Postat av: Michelle

Låter nästan värre än Cara... ;) Fast Cara är inte superdålig, hon har nog bara dålig koll och är allmänt en liten hippie haha!

2008-06-22 @ 03:14:52
URL: http://chelli.blogg.se/usa
Postat av: Mikaela

Michelle: Cara ar anda 1000 ganger battre. Hon svarar iaf oftare nar man ringer XD

2008-06-24 @ 16:07:32
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0