"Nu raknar vi ner"

Nu har jag vart borta over halva tiden! Kan ni fatta det? Sa nu har mamma borjar rakna ner dar hemma ^^)
Pa satt och vis tycker jag att det har gatt jattefort. Det kanns inte som 6 manader. Men samtidigt om jag tanker pa au pair skolan och chrismukka (haha) sa kanns det som valdigt lange sedan.
Undrar hur de kommande 5.5 manaderna kommer bli, om det kommer ga fort eller ej. Det later iaf valdigt kort.

Maste bara skriva en grej. Tur att inte mamma laser min blogg haha. For jag maste erkanna att de jag saknar mest ar faktiskt mina katter. HAHAHAHA, ja, jag kommer bli en san dar gammal ensam tant med 24 katter :)
Nej, men det ar faktiskt sant. Tycker det ar jattesvart for jag kan ju prata med mamma och mina vanner pa telefon eller via mejl. Mina katter tror ju att jag overgivit dem liksom :'( Det blir massa Sheba till dem nar jag kommer hem! :)


Jag vet inte varfor det star "Shrek 2" dar nere i hornet. Det ar ju min Mura aka Puss in boots.

Pinocchio hittade jag ingen bild pa tyvarr :(

Kommentarer
Postat av: Stina svarar

jaaaaa.. över halva tiden!!???? Miss you :D

2008-06-06 @ 18:14:44
URL: http://stinalee.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0