The Strangers

This movie was some scary shit!!
Jag satt pa nalar hela tiden. Fy fan!
Nar jag sag trailern for denna filmen sa jag "I'm not gonna see this one". Men ikvall nar jag inte hade nagot att gora tog jag metron till Chinatown och bion. Valde mellan "You Don't Mess with the Zohan" och "The Strangers". Aven da den sistnamda redan skramde skiten ur mig i trailern valde jag att se den anda.. klockan 10PM..sjalv..och veta att jag var tvungen att ta metron hem efter sjalv!

Filmen handlar alltsa om ett par, Liv Tyler och Scott Speedman, som efter att ha vart pa brollop, beger sig hem till Speedmans familjs semesterhus, som rakar ligga ganska ode.
Klockan 4 pa natten bankar det pa dorren. Nar de oppnar star det en ung tjej som verkar vilse. Hon gar sedan darifran. Kort darefter borjar mardrommen.

Nu tanker jag inte avsloja mer. Men jag kan saga att det var en mycket bra skrackis. Inte i stil med Saw, utan mer "hoppa till" skrackis.
Den far 4/5 i betyg av mig.


Och nej, "Dollface" sager inte "Cause you're a hoe" utan "Cause you were home" XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0