Music lalala

Musikfrågor
Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen specifik ordning):

1. R. Kelly
2. My Chemical Romance
3. Christina Aguilera
4. Britney Spears
5. Maroon 5
6. Rihanna
7. Ciara
8. Chris Brown
9. Kanye West
10. Mariah Carey



-Vilken låt är din favorit med nr 6?
Just nu ar det Disturbia. Skitbra!

-Vilken är din favortitlåt med nr 8?
Say Goodbye

-Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta?
Nae, grater sallan till musik, men hans "remix" av Hey Mama ar ju lite ledsam :(

-Hur många gånger har du sett nr 4 live?
1

-Vilken är din favoritlåt med nr 5?
Just nu ar det nog Won't Go Home Without You

-När hörde du nr 3 för första gången?
Det var nog runt 2001 nan gang. Hittade Genie In A Bottle singeln hos min moster. Haha, att jag kommer ihag det ^^)

-Hur upptäckte du nr 10?
Kommer inte ihag, men jag borjade lyssna pa henne mer efter Through The Rain, 2002

Vilken är din favoritlåt med nr 7?
Get Up eller Like A Boy

-Hur många gånger har du sett nr 9 live?
0, tyvarr

-Finns det någon låt med nr 2 som får dej att gråta?
Cancer. Det ar inte sa att jag sitter hemma och grater varje gang jag lyssnar..

-Viken är din favoritlåt med nr 1?
The World's Greatest, go figure ^^)

-Hur länge har du lyssnat på nr 2?
Sedan hosten 2006

-Till slut, vilket nr är bäst?
Maste nog saga 2... eller 1. Men tyvarr verkar anklagelserna mot honom stamma sa dar sjonk han rejalt!

Kommentarer
Postat av: Julia H

Finally kom jag in på din blogg.



Ville egentligen bara säga att jag fått min familj. Ska till Apollo Beach, Florida den 4 aug.



Hoppas att allt är bra med dig!

2008-06-11 @ 10:20:35
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/
Postat av: Julia H

Jag vet, men de här är de jag haft mest kontakt med, de jag läser allra mest och vissa även pratar med dagligen. :)



Länkar du till mig, så länkar jag till dig.

2008-06-11 @ 16:35:22
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha ja, de är lite speciella. Bara att acceptera och skratta lite åt det. En amerikan tyckte jag var konstigt för jag sa att i sverige brukade jag äta en macka och en kopp te till frukost. haha.



Du har inget lösen på din blogg. Jag kommer direkt in i bloggen utan att behöva skriva in lösen. Weird..

2008-06-11 @ 16:39:23
URL: http://novo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0