Andrade planer

Jag blir kvar i detta huset lite langre.
Skulle egentligen flytta ut till min LCC imorgon, men eftersom Mandy ej hittat ersattare for mig och jag inte hittat ny familj an sa undrade hon om jag kunde tanka mig att vara kvar lite extra. Sa jag sa ja.

Hur som helst, det ar en familj uppe pa min CC-sida som verkar bra. Dock stammer de inte alls med mina "krav" jag skrev om innan. Men de verkar ju bra.. iofs, det gjorde ju denna familjen ocksa :S.
Det ar svart!
Men jag vet ju inte om de vill ha mig an, sa jag kanske ska vanta med att tanka :)

For ovrigt sa ar jag superforkyld nu! Och trott hela tiden. Sov till halv 12 idag.
Och sa har jag pa nat satt skadat min ankel. Har inget minne av att ha slatt i den i nat, men den ommar och ar nagot svullen.
Har sedan tidigare problem med den andra ankeln, sa det ar ju inte allfor kul. Far hoppas att denna foten iaf kommer ga over.

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Hej!
Jag har läst din blogg lite då och då men det har aldrig blivit av att jag kommenterat men nu tänkte jag passa på. Tråkigt att du inte kommit så bra överens med dina värdfamiljer. Jag tycker iaf det är bra att du kämpar vidare..många hade nog gett upp. Du verkar ju tyvärr ha haft lite otur men förhoppningsvis vänder vinden och hittar en mer "normal" familj. Saknar du inte Sverige nåt? :p

Take care and good luck //Alex

2008-03-16 @ 20:27:54
Postat av: Mikaela

Snigel: XD, ne skoja bara :) Kul att du skrev! Det far du allt gora oftare.
Ja, otur minst sagt. Hoppas det vander nu, annars vet jag inte vad haha.
Ar faktiskt lite chockad over att jag klarat att vara kvar sapass lange da jag inte trivts, men jag ar nog ganska envis. Vill inte aka hem i forvag eller sa.

2008-03-16 @ 21:46:33
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0