Easter

Nu har det vart pask.
Idag foljde jag med familjen pa paskbrunch med deras slakt. Forst bar det av till barnens mormor och morfar. Dar hade paskharen vart och lagt agg. Massa fargglada plastagg med godis i. Haren hade aven med sig lite play-dough. Det uppskattades ocksa.

Sedan akte vi vidare till en restaurang i downtown. Dar hade vi brunch. Jag bestallde en spenat/svamp/mozarella omelett. Gott!


Pa tal om nat annat. Va bra jag ar pa att spara pengar nu ^^ Eller jag sparar inte precis, men slosar inte lika mkt som forr. Iofs har jag inte fatt betalt pa 2 veckor, hon har inte namnt nat och det har inte jag heller. Sa lange jag inte behover pengar ar det lika bra att jag inte har dem till hands. Det ar ju lattare att slosa pengar man har XD
Hm, undrar om jag klarar en vecka till pa det jag har nu. Skulle gissa runt 30-40 dollar. Isf kommer jag ha 480 dollar :D som jag iofs behover kopa lite saker for. En resvaska till exempel. Maste!

Kommentarer
Postat av: Amina

Tack så jättemycket för råden:D
Jag löd dig och strundtade i omvandlaren!

Låter som att du haft en bra helg!

2008-03-24 @ 09:07:55
URL: http://aminatheresa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0