Kanske inte borde skriva..

..for det har ju vart lite otur nar jag gjort det tidigare, men jag gor det anda.
Jag har pratat med en familj nu. Strax utanfor DC.
De har haft SJU au pairer tidigare, endast en av dem akte hem tidigt (pojkvansproblem), sa det ar ju ett bra tecken :)
Tva barn, flickor. Mamman i familjen ar svensk, faktiskt fran en stad 30 min fran mig i Sverige.

Men inget ar bestamt annu. Har bara pratat med pappan i familjen en gang idag. Mamman ringer senare.
Men alla mina krav stammer iaf.

Om de vill ha dit mig flyttar jag i mitten av april.


Pa tal om nat helt annat. Jag maste se till att gora nagot om dagarna forutom att ligga i soffan och kolla pa House. Visst det ar trevligt, men jag kanner att jag blir for lat. Sa nu ska jag komma igang med joggningen igen. Vet inte vart jag kan jogga har i omradet, men skit samma.
Bestammer fr.o.m nu att jag ska ut och jogga minst 3 ggr i veckan. Hm, lets say tis, tors, son.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0