Rubrik

Ikvall blir det nog utgang.
Det var pa tiden tycker jag. Har inte gjort sa mkt under tiden har. Har kollat lite i affarer, fikat pa Starbucks sjalv, hyrt HEROES dvd och tittat pa :)
Funderade lite pa HEROES, ni som foljt serien kanske kan svara pa min fraga. Om Sylar dodar Niki och tar hennes ehm, kraft. Vad gor det for honom? Han har val ingen elak(are) tvillingbror?
Jag har formodligen bara missuppfattat.

Men som sagt, fest ikvall... nanstans, kommer inte ihag vart eller vad.
Jag tror jag har daligt minne forresten :S Borjar nastan bli lite orolig 0.o

Kommentarer
Postat av: michelle

men blir inte sylar starkare för varje människa med superkrafter han dödar? han vill väl typ ta över världen? ;)

2008-03-08 @ 18:47:26
Postat av: Mikaela

Michelle: Jo, men alltsa han tar ju kraften fran personen han dodar. Liksom, om han dodar Claire far han kraften att heala sig sjalv.
Men Nikis kraft kanns ju som den bara funkar pa henne.

2008-03-08 @ 19:10:53
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se
Postat av: michelle

okej, jag minns inte vilken kraft hon har haha!

2008-03-08 @ 21:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0