Annu ett inlagg om boxning

Jag har letat och letat och letat efter boxningsstallen i narheten och hittade 3 st som verkade ok.
Stalle 1 var ganska langt bort, valdigt litet och verkade lite halvskumt.
Stalle 2 ar en stor klubb, ganska dyr och verkar vara mer fitness traning. Jag vill boxas pa riktigt.
Stalle 3 var hur bra som helst. Var pa en traning och det var skitkul bra traning. Tranaren var superbra och trevlig och alla andra dar var ocksa trevliga. Det lag nagorlunda nara men jag tror det ar ganska dyrt.

Jag hade egentligen tankt spara lite pengar varje vecka for att sedan, nar mitt ar ar slut, flyga till LA och vara dar en vecka. Men isf kommer jag antagligen inte kunna boxas.
Alternativ 2 ar att jag helt enkelt satsar pa boxningen, nagot jag kommer ha nytta utav resten av aret, men inte resa nagot mer.


 

:(        :(        :(


Kommentarer
Postat av: michelle

åh vad jobbigt att försöka välja mellan två saker!

2008-05-16 @ 20:48:33
URL: http://michellesliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0