En vecka!

Jag klarade det! :)
En vecka utan godis och glass haha. Det ar svart, tro mig. Jag ser Ben & Jerry's overallt, och det ar fan svart att motsta. Men jag har gjort det, yey! Well, om man raknar bort lite sockerkaka som jag at igar. Bakade med Sarah sa jag var ju tvungen att testa, men den var inte sa god anda haha.
Idag blir det iaf Ben & Jerry's :D Funderar vilken jag ska kopa. Vill testa nat nytt, men da kanske jag inte tycker om det. Sa det kanske ar sakrast att ta min favorit "Lighten Up Half Baked" YUM!
Big problems det har XD

Kommentarer
Postat av: Louise S.A. - Au pair i USA

Åhh det är så mycket gott i USA som man inte kan motstå. Men sen finns de så mycket äckligt som man VERKLIGEN kan motstå.

Bra att någon svensk aupair har koll på allt firandet hit och dit, för jag har ju inte det. Men det kanske märks.
Har du märkt att det är rea såfort någonting firas. Som nu, Mors dag rea. Sen blir det väl rea för att den dagen är över osv.

HAHA sjunga den låten som "din grabb" sjöng på är väl inte det bästa. Min sjöng "Cosmo think you'r fat" ett tag också. Från en gamal raplåt som spelades på radion. Men de fick bestraffning för det eftersom de överutnyttjade det mot varandra. Nu säger de istället "Cosmo thinks you'r pretty"

Ha de så bra!!
Kramar Louise

2008-05-10 @ 19:21:03
URL: http://www.louisesa.blogg.se
Postat av: Leila

Har faktiskt ingen aning om vad hela resan kommer ga pa. Men det ar en resa som jag alltid velat gora. Jag tanker inte aka hem till sverige innan jag sett CA :P Jag har absolut inga amerikanska pengar att betala resan med, sa jag ska ta allt fran mina sparpengar i sverige.
Aker jag inte till CA och Hawaii nu, sa tror jag aldrig att det kommer bli av. Det ar en resa som jag kommer gora en gang i livet och aldrig kommer glomma, sa jag tror det ar vart att ta fran sparpengarna da =)

Nar e din 13e manad?

2008-05-10 @ 19:35:11
URL: http://leilat.blogg.se
Postat av: Frida

sag din kommentar i min blogg nu .)
annat an det jag skrev om i bloggen, sa trvis jag bra :) kanns som ja borjar komma in lite battre i det nu.

2008-05-10 @ 19:49:15
URL: http://crush.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0