Forsta julklappen kopt!

Jag ska alltid vara sa sen med allt. Men nu har jag iaf borjar julklappsshoppandet :D Svart att ga i affarerna utan att kopa nat till sig sjalv bara. Idag blev det 50/50 iaf haha.
Har fem veckor pa mig att kopa resterande julkappat. Far betalt varannan vecka, sa det ar alltsa... WHAT TVA LONER!!! Ojojoj, paniik! Hur ska jag ha raaad? Paniiik!
Vet iaf pa ett ungefar vad jag ska kopa till alla, forutom brorsan och mamma. Nan som kan ge forslag? Min bror ar 22. Svart.
Och mamma onskar sig en planbok. Jattekul! Verkligen..


Aja, nu far det inte bli nat mer shoppande for mig innan jag aker till Sverige. Forutom stovlar och halsduk. Det maste jag ha.

Kommentarer
Postat av: MIRRE

Vad kul! :) Ja jag kommer ha tillgång till egen bil, riktigt skönt.. Vore trevligt att ses i D.C när jag har fått allt på plats. Jag vet att jag är ledig över julen, mäjligvis nyår också! :)

2008-11-16 @ 19:33:59
URL: http://miirre.se
Postat av: Malin

skratt nej det trodde jag inte hellet man kunde göra.. fast jag saknar ju Skara då förstås.. åker du hem för gott, eller som semester? jag var med värdfamiljen i Sverige i 8v i somras, fast jag var här 10 mån i sträck före det, som tur var. sedan blev det en vecka i okt o nu 3v över jul o nyår.. på gott o ont.. men denna julen ville jag vara hemma. men det blir konstigt när man är hemma kort.. man hinner inte göra något och man rycks upp ur sin sk amerikanska vardag.. men nu blir det födelsedag här, jul&nyår&jullov hemma och det ska bli underbart! känner du Michelle i Brandenton? annars då? kul att du tittat in på just min lilla blogg, må så gott!

2008-11-18 @ 17:50:51
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
Postat av: Malin

jag måste oxå komma på presenter... det ska vara relativt billigt (för oss, men se dyrt ut..) mina bröder är 16 o 19... urk.. assvårt.. gillar han sport så funkar ju alltid nåt sånt.. baseballhandske? att ha o samla damm på en hylla om inte annat. eller nåt klädesplagg (kan köpas på outlet) kolla med grabben vad han vill ha.. hur svårt som helst är det iaf. ja jag får inte heller köpa så mkt mer.. för jag måste köpa en ny kamera innan jag åker till NYC o hem. vet inte vart pengarna tar vägen dock.. ja menar så mkt gör man ju inte för pengarna.. och jag får inte plats med mer.. tur att jag ska hem en sväng nu innan jag åker för gott. ska inhandla ett par Converse oxå.. o på gott&ont ett par Crocs till mamma. pappa önskade sig en Celtic-tröja.. sedan får de allt vara lite glada att deras dotter kommer hem =) eller hur =)

2008-11-18 @ 17:55:34
URL: http://fletcherroad.blogg.se/
Postat av: Leila

Varför får du lönen var 14e dag?

2008-11-19 @ 16:19:00
URL: http://leilat.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Leila: Vet inte riktigt. Tror det ar sa de gjort med de tidigare au pairerna. Men det ar ratt bra faktiskt :)

2008-11-20 @ 18:01:37
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag vet inte vad ja ska önska mig i julklapp.

Gå in på min blogg o hjälp mig med tips, Vad önskar sig just du mest av allt i julklapp :)?



Ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-11-20 @ 22:35:03
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0