How could you be so heartless?

In the night I hear 'em talk,
The coldest story ever told,
Somewhere far along this road
He lost his soul
To a woman so heartless...
How could you be so heartless... oh
How could you be so heartless?







Maste erkanna att jag inte gillade nar Kanye borjade sjunga med auto tune. Varfor envisas med att sjunga nar man inte kan? For jag tror inte det later sarskillt bra om man tagit bort det.
MEN, jag har andat mig. Kanye ar skitbra! Han utvecklar sin musik hela tiden. Kommer nog kopa 808's & Heartbreak.
Se framtradandet han gjorde igar pa American Music Awards. Amazing!

Kommentarer
Postat av: Raisa

Hejjjsvejs!



Nja.. jo...D.C är en mysig stad, men jag hade nog lite mer förväntningar.. trodde det skulle vara större.Men har iofs inte sett så mycket av D.C... än :) ska på upptäcksfärd idag igen.Vill se vita huset o så! :D

2008-11-24 @ 22:06:27
URL: http://raisas.blogg.se/
Postat av: venus

en fråga, vad ska du göra efter aupair tiden? ska du studera, jobba eller vad?

2008-11-25 @ 12:24:44
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Sandra

Älskar Kanye West! Så grym :)

2008-11-25 @ 22:10:29
Postat av: Vanja

Hej! Varför har du slutat skriva? :S Nu får man inte veta vad som händer i USA med Mikaela :(

Kraaaaaaam

2008-11-29 @ 18:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0