Thanksgiving & Black Friday

Ber om ursakt for dalig uppdatering.
Oftast nar jag satter mig vid datorn kollar jag facebook och bloggkoll. Eftersom jag har over 100 bloggar pa bloggkoll blir det en del att lasa igenom, sa nar jag ar klar med allt orkar jag inte skriva.

I torsdags var det Thanksgiving. Familjen hade bjudit hem nagra vanner pa middag. Kalkon, pumpkinsoup, stuffings, paj mm. Mycket gott haha. Tog lite rester forut. Yum!

Igar var det Black Friday. Arets storsta readag. Affarerna oppnar vid 5 pa morgonen och det ar totalt kaos. Jag jobbade under dagen, men tog mig till mallet vid 5 pa eftermiddagen istallet. Fick kopt lite mer julklappar. INGET till mig sjalv. Bra Mikaela!
Efter det skulle jag, Iris och Martha pa bio. Ville se Let the right one in eftersom min kickboxningstranare sagt att den var riktigt bra + den ar svensk.
Sa filmen skulle borja 7.15. Hade ringt Martha innan och sagt att vi vantade dar pa henne. Hon sa att hon var pa metron, ca 10 minuter bort. Sa vi vantade och vantade. Klockan passerade 7.15. Ringer Martha 45320 ganger. Lamnar rostmeddelande och sms. Vi hade ju hennes biljett. Klockan 7.35 ville vi inte vanta langre eftersom vi skulle missa for mycket av filmen sa vi gar in och satter oss. 5 min senare kommer Martha. Da har hon suttit dar inne hela tiden. Hon trodde vi vantade pa henne I biosalongen. SUCK!
Filmen var ganska bra iaf. Annorlunda. Kul att hora svenska pa bio faktiskt haha.
Efter filmen, vid 9 hade vi inget att gora sa vi gick till Chinatown och biografen dar. Sag pa Role Models. Ganska rolig. Iaf den lille killen haha.
Det var mitt tredje biobesok den dagen. Tog med barnen och sag Madagascar 2 tidigare. Den var bast av de tre hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0