Tips - Redken

Sist jag var hos frisoren sa hon att jag hade valdigt torrt har. Troligtvis pga att jag fonar eller plattar haret utan att anvanda skyddande kram. Inte ofta, men anda.
Sa nar hon tvattade mitt har la hon i en inpackning fran Redken, All Soft Heavy Cream. Haret blev otroligt mjukt. Kopte den sedan eftersom den var sa billig, $14 tror jag den kostade. I Sverige skulle jag gissa att den ligger pa runt 300kr..?
Har anvant den i nagra veckor nu, ca 2 ggr i veckan. Mitt har har verkligen blivit mycket battre.
Ska nog kopa med mig ett antal hem till Sverige i sommar haha.
Nu fattas bara en varmeskyddande kram... tills dess vagrar jag platta och fona haret.



 

All Soft Heavy Cream
Super treatment provides rich, deep conditioning for intense softness and frizz control on extremely dry, brittle hair.

Why It Works:

> Provides maximum replenishment and strengthens

> Hair is dramatically softer with increased manageability, movement and luminous shine

Key Ingredients:

Silk-Luxe Complex

Gold Camelina - Adds Luminous Shine
Avocado Oil - Provides Silky Softness
Olive Oil - Inside-Out Conditioning
Silk Amino Acid - Helps Strengthen

Advanced silkening formulas contain Redken's exclusive Interbond Conditioning System and illuminating Silk-Luxe Complex to provide dry hair with intense softness, replenishment and strength. Hair is wrapped in softness with increased manageability, movement and luminous shine.


How To Use:

> After shampooing, apply to towel-dried hair. Leave on 5 minutes. Rinse thoroughly.

> Can be used on a regular basis or weekly as an intensive treatment.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Verkar vara en skitbra produkt! Och nu när jag läste det här inlägget kom jag och tänka på att jag måste klippa mitt hår snart.. åter igen.

2008-11-30 @ 23:45:22
Postat av: Anna

All Soft är världens underverk - den bästa hårprodukt som någonsin kommit i min väg! Du gör verkligen rätt i att köpa med dig en massa hem! :)

2008-12-17 @ 16:48:37
URL: http://skimmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0