YES!

Skyndade mig hem efter boxningen igarkvall for att se nar resultatet av Presidentvalet visades.
Jag har faktiskt aldrig varit sa insatt i politik. Ja, fram tills i ar. Nu ar det otroligt intressant!
Och jag ar saaa glad att Obama vann! Ser fram emot nasta ar da han flyttar in i Vita Huset. Da kommer jag pa besok :P (ska fixa san dar rundtur).

Imorse gick jag med tjejerna till bussen. Ar valdigt forvanad over hur manga barn som har koll pa Presidentvalet har. 7-10-aringar som snackar politik liksom. De har till och med haft egna val i skolorna (Obama vann dar ocksa).


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är sååååååå glad över att Obama vann! USA är redo (eller kanske inte redo), men behöver verkligen en ny fräsh fläkt och nya åsikter och tankar. Go Obama :)



McCain/Palin går lite i de gamla banorna, och de var lite George Bush-aktiga. Om jag inte har fel!?



Sedan så var McCain/Palin emot abort och gaymarriage i varenda stat och hade inte sagt någoting om Irak kriget. Visst, det fanns ju ett par få bra sidor med McCain/Palin. Men Obama övervägde på några viktiga saker och det är liksom OBAMA '08! :D Jag låter lite töntig.. jag vet, haha.

2008-11-05 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0