Halloweenhus

Kom precis hem fran Iris. Har vart hos henne for att hjalpa henne farga haret, och sett pa film.
Pa vagen hem sag jag varsta halloweenhuset!! Det var verkligen pyntat till max haha.
Det fanns en megaspindel i tradet, vampyrer som satt vid ett bord, doda manniskor som hange i traden, en gubbe utan huvud som satt och fiska (tror han fick sitt huvud pa kroken haha). Dessutom hade de nan grej som spelade upp ljud av en tjej som skrek :S
Sa kul! Vi har ju verkligen inte sant har i Sverige.
Tankte ta en tur runt har i omradet imorn och leta fler hus. Har bara sett tva an sa lange. Men det andra var inte alls lika pyntat, aven om jag trodde det da.
Tog iaf lite kort pa huset som jag lagger upp imorgon :)


Kommentarer
Postat av: Julia - au pair i Cary, NC

LOL! Vissa människor ger verkligen 100% här.

2008-10-30 @ 04:27:25
URL: http://aupairsomewhere.blogg.se/
Postat av: Leila

Åh jag älskar verkligen amerikansk Halloween =) :D

2008-10-30 @ 14:35:39
URL: http://leilat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0