Neutrogena visibly clear 2-in-1 wash mask

Mamma fick hem ett paket fran Buzzador for nagra veckor sedan.
Eftersom jag ar har borta tankte jag att hon likagarna kan gora testerna at mig :) Vill ju inte forlora mina poang.

Denna gangen var det ett paket med massa masker fran Neutrogena. Jag har sjalv redan provat produkten, men mamma gav ut till nagra av sina vanner hehe.
Alla tyckte om den iaf.

Produkten gar att anvanda antingen som mask eller som rengoring. Jag har mest anvant den som mask.
Den kyler ner massa och hyn kanns mycket frashare efterat.



Exempel pa vad jag fatt testa tidigare ar:
Wrigleys Extra Pastilles
Braodds
Dove go fresh

Andra jag kanner har fatt prova pa:
Malaco Truly
Wrigleys Extra Cool pro
Mjau
Lambi näsdukar
ProViva Female
Storytel

Om du vill fa hem massa prover pa nya produkter, bli medlem har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0