T-Pain & T.I. @ Patriot Center

Klockan 5PM tog jag och Martha taget till Vienna. Dar skulle vi byta till buss mot Patriot Center, men bussarna hade slutat ga sa vi fick ta taxi.
Vi var framme vid 7PM och stallde oss i kon. Da ropar de ut att man inte far ha med sig kameror in och att de som har med sig maste ga och lamna dem i bilen.
Shit, va skulle vi gora?!
Martha gomde sin i huvan pa jackan och jag i det lilla facket i vaskan. Sedan angrade Martha sig och la den i vaskan. Hon blev val lite skraj.
Anyway, min tur att ga in. De kollade vaskan, men inte det lilla facket wohooo! Marthad hittade dem tyvarr men det rackte att hon gav dem batteriet.
Vi gick till vara platser. Martha satt bara nagra rader framfor mig sa det var bra :)
Sedan borjade konserten med tva lokala artister.

And then... T-PAIN!!!
Sjuuukt bra var han. For bra for att vara forband for nagon alls. Men han ska tillbaks till DC i december da han ar the main artist.
Sa manga bra latar! Maste kopa hans album nu.
Det var en del andra som fixat att smuggla med sig kameran in sa jag tog upp min och filmade lite och tog lite kort.
Medan jag stod och grejade med min kamera sprang en av dansarna upp i publiken dar jag stod. Aah, det var asgrymt!


And later... T.I.!!!
Vet inte vad jag ska skriva. Sjukt bra var han ocksa. Fick hora nya och gamla latar, men tyvarr inte min favorit Ready for whatever.
Ar riktigt glad over att ha sett dem bada live. Nasta jag hoppas pa att se ar R. Kelly :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0