EMMY

Saklart satt jag framfor tvn igar kvall. Det var ju dags for Emmy Awards. Sag Oscarsgalan i januari och Golden Globe nar den nu var. Det ar sa roligt att se alla klanningar :) Ratt trakigt for alla man bara. Ar det bara jag eller ser alla kostymer likadana ut? "Det har ar Prada". Jaha, skulle lika garna kunna vart kopt pa Dressmann.

Phoebe Price
Tjejens min i bakgrunden sager allt ^^)

Vanessa Williams

Den har gillade jag valdigt mycket. Och Eva Longoria Parkers klanning var sa sot!
Gillade aven Americas klanning, trots att den var svart. Lite trakigt med svarta klanningar annars.

Kommentarer
Postat av: saom

Haha, otroligt rolig min på tjejen i bakgrunden längst upp!

2008-09-22 @ 17:51:40
URL: http://saom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0