I.D Bare Minerals

Nagon som testat I.D's produkter? Ar det sa bra som det sags?
Jag vet inte rikitgt om jag vagar lita pa sant dar pulversmink. Kanns inte riktigt som att det kan funka, men vad vet jag...
Igar kvall sag jag reklam for I.D Bare Minerals. De hade ett specialerbjudande for $60 (erbjudande 1). Sokte vidare pa Internet och sag att Sephora hade nagot liknande for samma pris (erbjudande 2).
Det var inte exakt samma produkter i, Sephora hade en underlagskram i paketet, medan Bare Minerals gav en extra borste bl.a.
Sa ni som testat detta. Vilket erbjudande verkar bast?


Erbjudande 1:

Your bareMinerals Get Started Kit includes:

  • 2 shades of bareMinerals SPF 15 Foundation
  • Mineral Veil finishing powder
  • Warmth All-Over Face Color
  • Flawless Application Face Brush
  • Handy Buki Brush
  • Maximum Coverage Concealer Brush
  • In-depth How-To Guide that details every product and how to best apply your bareMinerals

4 FREE Special Bonus Gifts:

  • Limited edition refillable Mirror Compact with cover
  • bareMinerals Bisque for concealing imperfections
  • Precision Concealer Brush
  • Leslie's Get Started DVD




Erbjudande2:

This complete kit includes all the basic products to achieve radiant skin:
-Two shades of bareMinerals SPF 15 Foundation to ensure the perfect match. (Size: 0.06 oz)
-bareVitamins Skin Rev-er Upper: can be applied daily before applying bareMinerals to rev up your skin
-Mineral Veil: provides a translucent finishing touch to your makeup, infusing it with softness and adding a flawless finish. (Size: 0.06 oz)
-Warmth All Over Face Color: add an instant sun-kissed glow to skin where the sun would naturally touch. (Size: 0.06 oz)
-Flawless Application Brush
-Full Coverage Kabuki Brush
-Maximum Coverage Concealer Brush
-Bonus! A How-to DVD for tried and true beauty tips from Leslie Blodgett, Bare Escentuals CEO.
Get Started Kit - Medium Beige/Medium ($181 Value)


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag har använt I.D. Hur bra som helst. Det täcker verkligen jättebra. Tycker verkligen att du ska köpa det. När jag använde det köpte jag startkitet, eftersom då får man det man behöver. :D

2008-09-07 @ 01:53:20
URL: http://trutvalla.blogg.se/
Postat av: behroox

YYYIKESSSII it's the best make up in the world.. especially formulated to keep your skin moisturized- non drying. Gives it a great glow and perfect covering. Essential if you have acne prone skin! It's definitly a must have in you make up bag.. and all you need to buy with it is the handy kabuki brush for full coverage.

I got mine from sephora boutique in canada for 32$ not bad at all compared to the prics in sweden Åhlens 75$.

2008-09-07 @ 03:31:54
URL: http://www.mommygodess.blogspot.com
Postat av: behroox

correct blog name :D

2008-09-07 @ 03:33:31
URL: http://mommygodess.blogspot.com/
Postat av: Pernilla

JA! Det är grymt bra grejer! Räcker i typ ett år också har jag hört. Jag har inte haft mitt så länge men det är inte på långa vägar slut.



Men det är en helt annan känsla än med krämfoundation!



Jag tycker du ska ta det från Sephora, det var det som jag köpte och där finns allt du behöver. Om du köper det första tillkommer säkert frakt.



Men får verkligen en superfin färg i ansiktet. I början innan man fått till tekniken gillade jag det inte så mycket men sen när jag lärt mig så blev det jättebra!

2008-09-07 @ 11:28:15
URL: http://pernilli.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag använder BARA puder från ID make up. Helt klart bäst, och man får ingen "kant".. en kostar 24 dollar på sephora, i sverige kostar en 385 kronor!! Jag köpte med mig 4 hem;)

2008-09-09 @ 18:43:19
URL: http://sandrisch.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Therese: Va bra. Men vilket erbjudande verkar bast?



Behroox: Wow, that sound really good!



Pernilla: Later sjukt bra. Ska verkligen kopa nu.



Sandra: Haha shit. Liiite skillnad. Sa jag antar att det inte har nat bast fore datum? ^^)

2008-09-09 @ 23:48:04
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Gossp G

I.D är superbra!

2008-09-13 @ 13:58:50
URL: http://gossipg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0