Jag ar igang!

Jag och Iris har skrivit upp oss pa boxningen/kickboxningen nu. Antligen sager jag bara.
Var pa boxningstraning i tisdags och kickboxning igar. Det var sjuuukt jobbigt saklart. De sager att man branner ca 1000 kalorier pa ett pass dar. 1000 kalorier pa en timma later ratt bra :P
Ska forsoka ga minst 3 ganger i veckan i borjan, och sedan trappa upp. Da borde man val se resultat ganska fort?
Har traningsvark i hela kroppen, speciellt armarna.

Nu ska jag ga upp och lagga mig och kolla pa Heroes lite. Har bestallt hem sasong 2 via Blockbuster. Vill garna se den innan sasong 3 borjar om nagra veckor.



Kommentarer
Postat av: Amanda Eklund

Hjälp mig med att knäcka kissie med att inte vinna på gratismakeup igen. Hon fick mobilen tycker du hon ska få datorn också? det tycket inte jag så tryck bara på denhär länken och bli medlem! Men om du redan är medlem så kanske du kan tipsa dina vänner eller länka till mig/min makeupp länk på din blogg (:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=94697

2008-09-04 @ 23:45:14
URL: http://dumpamig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0