Va glad jag blev!



Igar kvall var jag pa boxningen igen. Hade pratat med en av tranarna att jag ville ova pa att boxas mot en manniska och inte sack sa han fixade in en privatlektion med mig och en annan tranare. Detta kostar egentligen pengar, men jag fick prova en gratis forst for att se om jag tyckte det var bra eller ej.

Sa forst varmde jag upp med alla andra som var pa den normala traningen och sedan gick vi undan och han bad mig skuggboxas. Jag tycker egentligen det ar lite jobbigt att gora det nar folk star och kollar, men nu kande jag att jag var tvungen sa jag gjorde det. Det blev ju inte battre av att han och en annan tranare borjade prata om mig hogt haha. Usch...
Efter det fick jag gora olika kombinationer. Mitt minne ar inte det basta sa jag glomde ibland, men annars gick det ganska bra.
Han var ratt rolig och bra tranare.
Han kalla mig "champ" hela tiden och sa att jag var bra sa det var ju lite kul. Efter ett tag sa jag till honom "det sager du val till alla", sa da gick han och hamtade en kille i boxningsgruppen som var dar for forsta gangen och sa "du ar inte sa bra". Haha elakt.

Anyway. Nar vi var klara fortsatte han att saga hur bra jag var till alla som gick forbi. Jag skamdes ju nastan. Och alltid nar folk sager nat sant om mig sa far jag for mig att de bara sager sa for att vara snalla sa jag vagade inte riktigt halla med haha.
Nar jag sedan satt och stretchade benen sa han att han skulle introducera mig for nagon. Sen kom han tillbaks med tva aldre man. Den ena var manager pa klubben och den andra kommer jag inte ihag. Sa vi skakade hand och an en gang sa han till dem att jag var amazing. Da sa managern att de vart dar tidigare och sett mig. Jag bara WTF shit. Och sen fraga managern "tror du hon kan sla Debra" och tranaren sa "ja, jag tror nog det".
Sen var det en annan kille som satt dar som sa till mig att han aldrig sagt nat sa bra om nagon annan tidigare. Da kandes det bra igen :D

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej

Nej han kom inte på besök, men han bor här i Chappaqua. Dock har jag inte varit och hälsat på. Men det får jag göra nån gång innan jag åker.



Hur går det för dig med aupairandet?



Kram L

2008-09-26 @ 23:14:13
URL: http://linneaankartross.blogg.se/
Postat av: Vanja

Vad roligt! Men du har tränat det länge nu, så du är säkert så bra som han säger :D

Svara på mitt hotmail ;)

Kraaaaaam

2008-09-27 @ 00:55:50
Postat av: Sara

Germantown ligger ca 45 min från DC med metro =) Så det är inte sååå himla långt bort. bor du mitt i DC eller`? :)

2008-09-29 @ 04:22:55
URL: http://myyearinusa.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Fasiken va kul för dig. Aahh sånt här piggar verkligen upp för självförtroendet ju.

Kämpa på med detta!!

Kramar Louise

2008-09-29 @ 04:36:33
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Marielle

Hej! Jag tänkte bara kika förbi och gratulera på din namnsdag. :-)

2008-09-29 @ 08:29:20
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: MIRRE

Heeej! jag ska åka som AuPair den 1 december nu om två månader.. såg att du bor lite utanför D.C jag ska bo i Virginia 15 min från D.C! hör gärna av dig :) gillade din blogg! Kram

2008-09-30 @ 15:58:28
URL: http://miirre.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0