7 veckor

Imorgon ar det exakt 7 veckor kvar till min sista arbetsdag har i USA.
Har fortfarande inte fatt papprerna om flygbiljett hem, sa jag vet inte om jag kommer hem den 3e, 4e eller 5e.
Det kanns bade roligt och ledsamt att behova aka hem till Sverige. Vet inte vilket jag kanner mest.
Hoppas att jag kommer kunna aka tillbaks nagolunda snart igen. Vill till Miami igen och DC.

Min helg har varit ganska lang annars. I onsdags akte familjen pa minisemester till North Carolina. Sa det vart inget jobb varjen, ons, tors eller fre. Tog tillvara pa tiden genom att sooooova och se pa film haha. Och gick till boxningen en massa, ibland tva pa raken. Managern fragade mig om jag var arg pa nan pa jobbet XD

Pa fredagskvallen motte jag upp Amanda. Forst sushi - yum. Sen bio. Det blev Observe and report. Helt sjuuuk haha. Inte alls som man forvantat sig.

Pa lordagen blev det lite jobb, pga brollop.

Sondag ledig.

Idag jobb. Gick pa bio med tjejerna och sag Hannah Montana the movie :D Den var faktiskt bra haha.
Och jag maste bara saga. Miley ar nog den enda Disney stjarnan som faktiskt kan sjunga. Nu har jag sett pa massa Disney och ex folket i High School Musical...?! Blondinen kan inte sjunga, brunetten kan verkligen inte sjunga. Och killen med afro har en sjukt jobbig sangrost.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag åker hem den 3e :)

2009-04-15 @ 04:57:03
URL: http://novo.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha man får ju smyggilla Miley :P

2009-04-21 @ 11:55:48
URL: http://thiindra.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHHAHAAHAH. hon kan verkligen inte sjunga heller !

2009-05-02 @ 17:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0