Au pair mote - Lasertag

Antligen nagot roligt au pair mote. Vi akte och spelade lasertag.
Forsta omgangen var vi uppdelade i tva lag. Sedan skulle man springa runt och skjuta det andra laget + gems som satt pa vaggarna. De kunde aven skjuta tillbaks sa man fick vara forsiktig.
Jag kande mig som MacGyver nar jag smog runt och gomde mig och sedan skot alla mina motstandare. Tyvarr visade det sig att jag inte alls var sa grym som jag trodde for jag kom nastan sist.
Maste vart nat fel pa min vast/pistol...

Andra omgangen. Nu jaklart.
Hade andrat reglerna lite sa nu var vi alla mot alla. Skot man en gem blev man osyndlig for resten av spelet.
Alla lyckades traffa den dar gemen utom jag.. nastan. Gick inget vidare iaf. Sprang in i samma manniskor hela tiden, men de lyckades alltid skjuta mig fore jag hann skjuta dem.
Sa kan det ga.
Men kul var det iaf :)

macgyver.jpg picture by KanSun

Kommentarer
Postat av: johanna

vilken rolig grej! bra ide till våra aupair möten i Genève, tack för tipset!

läs gärna min blogg om aupairlivet i Genève!

Din blogg är toppen btw! ha det bäst

2009-03-02 @ 10:53:29
URL: http://johannalinnard.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0