Mina favoriter

Jag har 8 olika kategorier pa bloglovin.
Tankte att jag skulle lanka nagra favoriter ur varje kategori.
Au Pairer
Amanda - Maryland, nara DC. Har traffats nagra ganger :)
Jannica - Massachusetts. Vet inte exakt vad det ar, men nagot med denna bloggen kanns mer intressant och roligare.
Louise - New York. Ska snart aka hem, men hon har nog haft Sveriges storsta au pair blogg av en anledning.
Raisa - New York. Skriver pa ett valdigt roligt satt. Min favorit.
Film/Musik
Filmflykt - Bra filmblogg. Betygsatter bade nya och aldre filmer.
Maximum Movies - Som filmflykt.
OnTheRadio - Basta musikbloggen. Han lagger upp den senaste musiken och skriver aven inlagg om artister, album och konserter.
rnbhiphopsoul - Lagger upp det senaste inom R&B, hiphop och soul.
Starfield - Som filmflykt och Maximum movies.
Foto & Illustrationer
Maria - Tar sjukt fina bilder.
Operfekt - Fotade mig och Stina 07. Superbra fotograf.
Gossip
Bloggkommentatorerna - Bra for da slipper jag lasa sa manga bloggar :P
Perez Hilton - Uppdaterar sjukt ofta. Basta gossip bloggen.
Posh24 - Svenska Perez Hilton? Ibland undrar jag om de som skriver den ar 13 ar. Men men, laser ju anda.
TMZ - Tv-programmet ar roligare, men bloggen funkar ocksa.
Humor
Egoina - Hon ar allt bra rolig.
PhotoshopDisasters - Ja, det ar vad det later som.
Stureplans Vackraste - Elakt? Ja. Kul? JA!
Tjuvlyssnat - Alla kanner nog till tjuvlyssnat.
Personligt
Hollywood Spionen - Bloggar fran LA. Skiver aven for VR. Ganska kul lasning.
My Life After Sweden - Svensk tjej som jobbar pa Facebook.
Natacha - Peyre. Ocksa i LA. Ganska lik HS.
Skönhet & Mode
Bjooti - Min absoluta favorit bland sminkbloggarna. Vill ha allt hon visar.
MakeupJunkie - Smink, parfym, har...
Micromiss - Fotar dagens makeup. Alltid supersnyggt.
Your Dream Closet - Skor, klader, harprodukter mm.
Vänner/Träffat
Iris - Var au pair har i Arlington. Tyvarr inte langre :(
Stina - Kanns ju nodvandigt att lanka dig haha. Du har ju inte sa manga lasare an precis ^^)

Kommentarer
Postat av: venus

bloggkommentatorerna är ju bra, men de är för snälla. jag vill kött slitas i stycke! xD



woow, nu kommer stinalee bombas av läsare! eller inte..:P

2009-02-18 @ 22:40:26
URL: http://planetenvenus.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Venus: Tycker de har blivit lite sura faktiskt.

Och ja haha, Stina maste ha haft besoksrekort idag tack vare mig XD

2009-02-19 @ 00:54:19
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/
Postat av: Jannica

Vad glad jag blir att du gillar min blogg, trots att jag babblar på om stuntsaker i tid och otid! :)

2009-02-19 @ 00:55:37
URL: http://missjannica.blogg.se/
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Tack så jättemycket för kommentaren. Det betyder verkligen massor när någon utomstående, särksilt en au pair som vet vad det handlar om skriver något sådant. Tusen tack!

Ta hand om USA nu när jag åker hem!!

2009-02-19 @ 02:35:55
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Bettie

ah, man tackar for lankningen :) foljer din blogg ocksa! kram pa dig :)

2009-02-20 @ 03:28:10
URL: http://www.mylifeaftersweden.com
Postat av: raisa söderberg

oh, vilken ära! tack!



om du vill göra texten större:

gå in på:

- nytt inlägg

sedan

- ändra redigerare

och där kan du lägga till koder till din text.

koderna är:

<font size="3"> texten du vill ha större </font>

om du vill ha mindre text har du:

<font size="2">

och större:

<font size="4"> osv.

du kan exprimentera lite själv och se vilken storlek du vill ha.



2009-02-20 @ 21:42:25
URL: http://raisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0