Show offs ^^)

Var och klippte mig idag. Skulle toppa haret lite och klippa lugg. Snelugg tankte jag, men den blev lite kortare an jag tankt mig. Vet inte an om jag ar nojd. Hade inte nan av "mina" frisorer idag. De hade slutat for dagen. Typiskt.

Skulle sedan mota upp Anna Belle vid metron kl 8, men sa ringde hon och sa att hon inte akt an, men att vi skulle motas i China Town. Sa jag akte in och vantade och vantade och vantade. Hon kom aldrig. Efter lite over en timma akte jag hem. Hon har ingen mobiltelefon. Det funkar inte utan mobil har kan jag saga.
Vi skulle ha sett "He's just not that into you". Far val bli imorn kanske.

Nar jag gick tillbaks till metron stod det ett gang ungdomar och boxades med handskar dar.
Sedan pa taget var det nagra 30-nanting man som typ tavlade i vem som kunde lyfta upp sig i de dar stangarna man haller sig i nar man star i taget. Suck haha.

Aja, nu ska jag kolla lite bloggar sen ska jag upp och kolla pa nan av mina filmer jag lanat. Har nog 7 st att valja mellan :)

Kommentarer
Postat av: Awa

Vart i USA tycker du att man ska åka som Au pair?

2009-02-07 @ 13:05:46
Postat av: Amanda

Sv: jaa det är helt galet att dom klarar det där! :O

Jag hänger gärna med på bio ikväll ;) Skulle vilja se "He's not that into you"

2009-02-07 @ 19:21:39
URL: http://amandabragee.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Awa: Hm, svart att saga. De flesta antar jag foredrar storstader. Sa i eller strax utanfor en storstad ar ju alltid kul.

Sedan om man planerar att resa under sitt ar ar nog det basta att valja att bo pa eastside eftersom du darifran kan ta dig till massa storstader pa kortare stracka. Sedan kan man ta california/nevada pa en och samma resa :)

2009-02-07 @ 21:06:13
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0