Arets album

I Sverige brukade jag inte kopa album. Jag laddade ner det jag ville ha.
Det kanns inte lika ratt langre, da jag bor hos andra och inte har egen dator. Sa istallet har jag kopt fler album. Det ar ju faktiskt ganska mycket roligare att ha ocksa :)

Har ar mina:


Beyonce - I Am... Sasha Fierce (Deluxe Edition) Superbra!
Britney Spears - Circus (Deluxe Edition) Britney's basta.
Kanye West - 808's & Heartbreak Foredrar nog Kanyes tidigare.
Karina - First love Helt ok r&b/pop. Nagra riktigt bra latar.
Lil Mama - VYP Har inte lyssnat sa mycket pa.
Maroon 5 - It wont be soon before long Lyssnade sonder haha. Gillar fortfarande.
Nas - It was written Nas basta.
Nas - Untitled Har en del rikitgt bra latar.
P!nk - Funhouse Har inte riktigt fastnat for nan av latarna an.
T.I. - Paper trail Alskar! Arets basta album.
T-Pain - Epiphany T-Pain var sa grym live sa jag var bara tvungen att kopa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

FETT BRA CD SAMLING! ;)

2009-01-27 @ 19:24:17
Postat av: Fia Ekström

Älskar Beyonce jag med :)

Ha en bra dg!

2009-01-30 @ 09:54:34
URL: http://fiafiff.blogg.se/
Postat av: Mikaela

?: Yes, jag vet :P

2009-02-01 @ 18:42:01
URL: http://theworldsgreatest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0