Everything happens for a reason

Ja, det borjar jag nog nastan tro nu (rubriken).

Vad annars var poangen med att jag betalade $23 for intrade till Love nightclub, akte dit och vantade. Fick reda pa att det trolgtvis inte var nan ide att ga, sa jag akte hem igen?

Jag akte alltsa in till DC strax efter 10. Lite for tidigt eftersom de jag skulle ga med var pa konsert i Baltimore och det tar ca en timma darifran till DC. Men jag akte alltsa vid 10 anda. Nar jag var tvungen att byta tag var det fullsmockat pa perrongen och eftersom jag inte hade sarskillt brattom var jag sa snall att jag lat alla barnfamiljer ga fore mig, sa jag fick inte plats sjalv. Kande mig som dages hjalte hahaha.
Nar jag kom fram dit jag skulle tankte jag att jag skulle ga till Donken och kaka glass eller nat i vantan pa de andra. Men Donken var stangd. Sag ett Wendy's och gick dit istallet.
Klockan gick och jag fick ett sms. Konserten var fortfarande inte slut. Vilket betydde att de troligtvis inte skulle vara framme forran efter 1.
Kom att tanka pa att metron slutar ga klockan 3 pa helgerna i DC. Sjukt daligt, jag vet, men det ar for sakerheten.
Fick aven reda pa att klubben lag ganska langt fran metron sa om jag skulle behova ga till metron hade jag kanske fatt 30 min dar inne. Inte vart det. Sa jag gick tillbaks till metron, ledsen och trott. Tur jag ar lite smart anda och hade mina flip-flops med mig ^^)

Ser att taget ska ga om en minut och springer dit. Hoppar snabbt pa. Hor sedan att jag gatt pa fel tag. Hoppar av och ser att nasta tag gar om 19 minuter!!! Jag fryser, ar ledsen och trott. Och ensam.
Men sa kommer en man och satter sig nara mig. Efter en stund fragar han mig om jag tranar, sa jag svarade ja. Da borjade han prata om att han tranar boxning. Sa da sa jag saklart "me too!" och forklarade hela grejen om mitt gym och att jag ville sparras. Sa han gav mig namn och nr sa jag skulle komma och kolla in hans gym.
Sa jag ska ringa imorn och kolla. Hoppas jag kan fa trana lite dar ocksa :)

Kommentarer
Postat av: Jessica andersson

gud va fin blogg :)

2009-03-21 @ 13:56:45
URL: http://saywhatyouwant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0