Mission: Stalking Angelina Jolie part 1

Angelina Jolie ar i DC nu for att filma sin nya film Salt.
De borjade i torsdags och planerar att halla pa till pa mandag.
Idag bestamde jag, Anna Belle och Martha oss for att forsoka leta upp inspelningsplatsen.

Vi mottes klockan 1.30 vid L'enfant Plaza. Nar jag och Anna Belle skulle ga upp var ena trappan stangd. Gick upp for den andra och motte Martha.
Anna Belle hade adress till ett hotell de skulle filma vid, plus att vi visste att de tidigare vart vid L'enfant Plaza och Pennsylvania ave. Vi gick runt utan att se nagot. Tankte att de kanske filmade nan annanstans idag. Mojligtvis Georgetown. Tog bussen dit.
Sag inget dar heller sa vi bestamde oss for att shoppa istallet.
Vid 5 akte Martha hem, men jag och Anna Belle stannade lite till. Gick senare och at pizza.
Vi tankte ge ett sista forsok att ga till hotellet vi trodde de bodde pa.
Akte tillbaks till L'enfant Plaza och nere under hotellet stod tva personer med mikrofoner. De sa att vi inte kunde ga langre for att det var filminspelning pa gang. ANGELINA JOLIE?! SALT?!
-Yes :), but Brad just came and picked Angelina up.



NEEJ hahaha! Vilken otur.
Men sa fragade jag om Liev Screiber var kvar och de var han.
De sa att om vi gick uppfor trappan kunde vi titta genom glaspyramiden. Sa vi gick dit. Jag sa till Anna Belle 3-4 ganger att ha kameran uppe.
Det sag ut att vara pa vag att stanga ner sa vi fragade en kille dar om han visste nat. Visade sig att han jobbade med filmen och gav oss tips om var de skulle spela in imorgon + hotell de bor pa.
Sedan sa han "dar ar Liev forresten". Sa vande jag mig om och dar gick han forbi. "Anna Belle, the camera!". Sa borjade hon rota i sin vaska.
Sa jag sa till Liev "excuse me, can we take a picture?" "sorry, I'm dripping with sweat", "it's ok" sa jag da haha. Men han gick vidare..



Vi stannade kvar en stund till, men sedan gick allihop. Sa vi bestamde oss for att ge upp for dagen ocksa.

Pa vagen tillbaks till metron kom vi pa att anledningen till att ena trappan var avstangd var ju saklart pga inspelningen. Sa dumma vi ar som inte tankte pa det haha.

Men imogon ska vi traffa Angelina. Det maste vi.
Nu ska jag upp och titta pa Changeling.

Fortsattning foljer...

Kommentarer
Postat av: sofia

ne va kul att få se en inspelning:P hoppas att ni får träffa henne=)

kram

2009-03-08 @ 10:56:55
URL: http://sweetsofiaa.blogg.se/
Postat av: venus

omygaad det är ju han som spelar wolverines brorsa i filmen! coolt! ni borde ha tagit en smygbild haha

2009-05-27 @ 14:22:29
URL: http://planetenvenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0