Sluta vara sag feg Mikaela!

Blir sa arg pa mig sjalv ibland.
Det roligaste jag vet ar att boxas. Nu har jag tranat pa LA Boxing i 6 manader och har endast boxats mot en sack. Det ar inte vad jag vill.
Har sedan dag ett sagt till dem att jag garna vill lara mig hur man boxas battre.. mot en manniska.
Pa var klubb finns det var grupp, vi som betalar $84/manaden for att vara medlem och far ga hur mkt vi vill i veckan pa boxning, kickboxning och mixed martial arts. Jag gar 4 ganger i veckan.
Sen finns det ett fight team. Men da kostar det ytterligare $50/manaden. Nagot jag inte har rad med.

Har fragat om sparring och privatlektioner och har fatt en gratislektion med en av tranarna. Och tranade lite med en annan mellan tva lektioner. Privatlektionerna kostar en del och jag har inte rad med det heller egentligen.
Sa jag pratade med en av mina tranare i mandags om att jag ville sparras for att jag vill lara mig mer och han bad mig prata med en av de andra tranarna som jag inte har, men som ar dar pa torsdagar och lordagar. Den tranaren har fragat mig flera ganger nar jag vill fightas och jag har alltid svarat nagot korkat som "jag aker hem i juni"! Ja, det var ju precis vad han fragade.
Anledningen till att jag kommer pa daliga ursakter ar att jag inte ar helt saker pa att han menar allvar. Men samtidigt tanker jag ju att han har ju inte fragat nan annan sa han borde ju mena det. Visst later det sa?
Har iofs hort honom och de andra tranarna snacka om folk i klubben och saga "visst ar han/hon bra?" nar de faktiskt inte ar sarskillt bra an. Sa da tror jag att det kanske ar det de gor med mig med. Sant funkar inte pa mig, for jag istallet for att bli glad far jag for mig att det de sager ar bara for att vara snalla. Jobbig, jag vet.

Anyway. Sa pa lordag SKA jag prata med tranaren om det finns nan mojlighet till att fa sparras med nagon utan extra kostnad.

Kommentarer
Postat av: Paula

lycka till!!!

2009-03-20 @ 22:01:59
URL: http://ingridpaula.blogg.se/
Postat av: Sofi

På youtube finns allt att se! Man kan få värsta nostalgitrippen av att spana runt där.

Låter kul med boxningen! Jag kommer inte i mina jeans och jobbar för fullt för att göra det igen :P haha.

2009-03-20 @ 22:44:26
URL: http://sofiragnhild.blogg.se/
Postat av: nadja luong

naw,,hoppas det kommer i sin ordning snart.. god natt med dig... vcet inte vilken tid det är där nu, men här är det sent =)

2009-03-20 @ 23:36:21
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: Anonym

you go girl!! =)

2009-03-21 @ 00:41:26
Postat av: Sofie

ååhh boxning som är sååå kul. Jag önska att jag vore en proffsboxare! kör hårt!!!

2009-03-23 @ 20:25:56
URL: http://sofiiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0