Stackars



Titta sa ledsen hon ser ut, den dar Elin :(
Hon traffades namligen nastan av en stol som kastades fran en byggnad.

Ursakta mig, men vad fan ar detta for nyhet? Varfor visas den pa expressen.se?
Om lilla Elin nu hade traffats av stolen sa kanske det platsat i den lokala tidningen, men nu gjorde den ju inte det. Sa vad ar nyheten?

Nar jag var 7 fick jag en pistol riktad mot mig. Tror inte det stod pa expressen.se
Sen var det en kille som kastade saxar mot oss pa skolgarden genom fonstret. Det stod inte pa expressen.se heller.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför fick du en pistol riktad mot dig?

2009-05-10 @ 11:55:09
Postat av: Madicken -- Foto

Fin header ;D

2009-05-10 @ 19:06:34
URL: http://metrobloggen.se/conlerc
Postat av: Tilly - aupair i Kalifornien.

Svar: Åh nej! Så himla tråkigt!! :( Är du fortfarande en aupair eller är du klar med ditt år?

2009-05-11 @ 19:40:14
URL: http://matildapetrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0