Kyligt

Tro det eller ej, men idag ar det lite kyligt ute sa det blev ingen joggingtur eller bad. Hoppas det blir varmare imorn :)

Kent Wilson, han som jag traffade utanfor bion igar, fran boxningen ringde forut. Skulle val bekrafta att jag kommer pa onsdag, och det ska jag saklart :) Har last sa mycket bra om det stallet.

Snart kommer Laura hem, da ska vi aka till terapeuterna med barnen igen. Varje mandag. Lite kranglig vag, sa jag maste lara mig nu for i januari ska jag gora detta helt sjalv. Kanske ska spara mina pengar och kopa en GPS ^^

Jag ar godissugen, pa SVENSKT godis!!! :(

Kommentarer
Postat av: Sessan

LIka härligt varje gång man kommer in på din sida =)

2007-12-18 @ 15:32:32
URL: http://sessan82.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0