EARTH DAY

Mellan 12 och 7 idag var det planerat att massa artister skulle upptrada pa The National Mall i D.C. Aven lite kant folk som skulle informera om hur viktigt det ar att vi tar hand om var jord.
Jag kom dit strax innan ett. Hade da missat Blake Lewis, han fran American Idol. Men det gjorde inget, andra artister som skulle upptrada var Jordin Sparks, The Roots, Will.i.am, Doug E Fresh, O.A.R., Warren Haynes, Thievery Corporation, Umphreys McGee, Toots & The Maytals, DC Boys Choir, Talib Kweli, Chrisette Michele, Mambo Sauce. Horde aven att Ne-Yo och Mos Def var dar ocksa :)
Mycket att se fram emot alltsa.
Efter nagon timma kom regnet. Det bara oste ner och det blev en paus i showen och de bad oss ta skydd.
Nar regnet lugnat ner sig gick jag tillbaks. Denna gangen fick jag en av de basta platserna. Rad tva, nastan i mitten. Finns en ganska stor mojlighet att jag kommer med i tidningen imorn for fotograferna tog kort just pa oss. Jag och nagra andra manniskor fick ett plastskynke som vi drog over oss som tak :)
Showen drar igan igen. Nagra artiser jag ej kanner igen. Men helt plotsligt kommer Edward Norton upp pa scenen, han skulle halla tal. Det var riktigt bra och kul.
Nar han vart klar blev det mer okand musik och BAM! sa kom regnet tillbaks. Oser pa som fan! Nu askar det dessutom. Sa tyvarr var de tvunga att stalla in resten for att aterkomma nasta ar :(
Men det vart allt lite kul anda :)


Kommentarer
Postat av: Jannike

Ja fyyy fasen vad det regnade! Genomblöta Jannike blev jag idag. ^^

2008-04-20 @ 23:39:58
URL: http://holdmypocket.blogg.se/
Postat av: Amina

Vad kul, förutom regnet då!

Så hur trivs du nu i nya familjen, staden?
Så nyfiken!

2008-04-21 @ 04:27:18
URL: http://aminatheresa.blogg.se
Postat av: ida

är det? trodde det var lite tidigt, jag är såå morgontrött, så får se om jag lyckas ta mig upp i tid när det är dags! men sånna tider lär man inte komma ifrån oavsett familj tror jag

2008-04-21 @ 16:11:22
URL: http://latenightsessions.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0